Behöver du hjälp att komma igång med Blåappen?
Klicka nedan för att komma till våra instruktionsfilmer som hjälper dig att komma igång med Blåappen.
Är du patient eller vårdnadshavare?
Blåappen används av många vårdgivare runt om i Sverige. För att värna om din säkerhet kan vi på Stretch Care inte hjälpa dig direkt eftersom dina personliga uppgifter endast finns hos din vårdgivare.
För att få hjälp i Blåappen behöver du kontakta din vårdgivare direkt.
Är du lärare eller skolpersonal?
Blåappen används av barn- och ungdomspsykiatri runt om i Sverige och av flera andra vårdgivare för att samla in information från skolan. Dina svar är värdefulla för att ge barnet - din elev - bästa möjliga vård och stöd.
Vi på Stretch Care kan inte ge dig direkt hjälp i ett ärende på grund av patientsekretess. För att få hjälp behöver du kontakta den vårdgivare som kontaktat dig angående din elev.
Är du vård- och omsorgspersonal?
Arbetar du på en mottagning eller avdelning och behöver hjälp med Blåappen eller Pulstavlan?
Kontakta i så fall en kollega som är superanvändare för snabb hjälp. Dessa personer kan även registrera supportärende till oss på Stretch Care så hjälper vi gärna till.
Har du affärsrelaterade frågor?
Väldigt kul att du är intresserad av våra tjänster!
Vänligen kontakta oss på hejcare@stretch.se om du vill veta mer om våra tjänster eller prata med oss om olika samarbeten.
Du är också välkommen att ringa oss direkt på 0703-599 559. Då kommer du direkt till Daniel Terborn som är ansvarig för Stretch Care.